いつも当店のホームページおよび、オンラインショップをご覧いただき、ありがとうございます。
日本国外への発送をご希望のお客様には、BeeCruise社が提供する「Buyee Connect」サービスのご利用を推奨しております。
※海外から当店オンラインショップにアクセスされた場合、同サービスの案内がポップアップで表示される仕様です。
なお、Buyee Connect以外の転送サービスをご利用いただくことも可能ですが、その際はクレジットカードの不正使用対策として、注文内容に不審な点が見受けられた場合や取引に何らかの疑義が生じた場合には、事前のご連絡なしに注文をキャンセルさせていただくことがございます。また、セキュリティ上の理由により、キャンセルに至った詳細については開示いたしかねますので、あらかじめご了承ください。
以下の点についても、あらかじめご理解のうえで注文をお願いいたします。
1. 梱包について
当店では国内配送を前提とした梱包を行っております。破損防止には十分に配慮しておりますが、日本国外発送向けの特別仕様(例:極端に厳重な梱包のリクエスト)には対応しておりません。
2. 商品破損・汚損時の対応について
当店からご指定先までの輸送中に商品が破損・汚損していた場合は、すみやかに発送完了メールに記載の国内配送業者へご連絡ください。当店への直接のご連絡は不要です。配送業者より当店に状況報告が入り次第、当店と配送業者にて協議のうえ、必要な対応を決定いたします。その後、当店からお客様へ結果をご連絡し、 返金、または可能な場合には代替品の手配を行います。
皆様のご注文を、心からお待ちしております。
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Thank you for visiting our website and online shop.
For customers who wish to have their orders shipped outside Japan, we recommend using “Buyee Connect“, a parcel forwarding service provided by BeeCruise Inc.
A pop-up message introducing this service will appear when accessing our online shop from outside Japan.
Use of other parcel forwarding services is also allowed. However, to help prevent credit card fraud, we reserve the right to cancel any order without prior notice if irregularities are found in the order details or if the transaction raises any concerns.
Please note that, for security reasons, we are unable to disclose the specific reasons for such cancellations.
Before placing an order, please review and agree to the following terms:
1. Packaging
Our packaging is prepared for domestic shipping within Japan. While we take care to protect items from damage, we are unable to accommodate special packaging requests for international shipments (e.g. extremely reinforced packaging).
2. In case of damage during shipping
If your item is damaged during shipping from our premises to your destination, please contact the domestic delivery company listed in your shipping confirmation email as soon as possible.
There is no need to contact us directly.
Once we receive a report from the delivery company, we will coordinate with them to determine the appropriate response.We will then inform you of the outcome, which may include a refund or, if possible, a replacement.
We appreciate your order and look forward to serving you.